NY BLOGG!

Hej!

Denna blogg har bara blivit konstigare och konstigare vecka för vecka. Jag funderar på att byta blogg. Eller ska jag bara radera ALLa inlägg? Själv tycker jag att jag inte ska radera, inte ta bort något inlägg utan bara byta blogg, namn och allt det där. Det skulle vara underbart med en ny start och allt!
Jag vet att jag sa att jag inte skulle sluta blogga på den här, men guys, I NEED IT!

Förresten så vet inte jag om ni ser mina inlägg längre eftersom det dampar så mycket. Jag laddade upp en bild och sen förstördes ALLT! Förstår inte vad som hände.
jag kommer länka mitt nya bloggnamn och allt, för jag vill att mina söta läsare ska fortsätta kolla min blogg.
En ny start kanske blir en bättre start och bättre future? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0