jag vet jag är älskad men jag kan inte känna..

Jag klandrar mig själv och jag hatar mig själv...



Roligt liv! Jag ska snart lägga mig för att läsa boken jag lånade. Har redan börjat och faktiskt kommit långt ;)
Eller inte, men ifall på 30 sidor. Happyface!

Bloggar ett snabbt inlägg innan jag går iväg på skolan!
Sov gott! Hejdå!<3



Haha förresten blir jag så förbannad när ni säger att man inte kan älska folk man inte känner.
Det kan man visste! Trött på att höra alla era kommentarer och åsikter ''Man kan inte älska någon man inte träffat eller känner. Du kan bara älska deras musik. Inte vad de gör eller hur de gör. Bara musiken.''
Let's say, it's bullshit.

Love you babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0