Mig!

DITT LIV
Vad heter du? - Amanda
I mellannamn då? - Ida
Vart bor du? - Vilhelmina,Malgovik
Trivs du där? - typ inte
Har du körkort? - Nejdå.
Äger du några converseskor? - aa, men tyvärr e dom små
Favoritdjur? - hund
Vad spenderar du dina pengar på? - Michael Jackson saker, musik och godis.
Senaste konserten? - spelar ingen roll... :s
Antal kuddar i sängen? - 3
Kan du baka bullar? - ja, det kan alla
Bläck eller blyerts? - blyerts
Mc donald's eller burger king? burger king , dah ?
Är du allergisk mot något? - Näaej
Äger du ett busskort? - Snaart
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Röd , grön
Vad åt du till frukost? - Macka, oboy
Hur ser du ut idag? - hahaha trött...
Nästa mål i ditt liv? - Vara med i en film.. mitt liv blir inget utan det..
Vad såg du senast på tv? - MTW OF COURSE (L)
Hur svarar du i mobilen? - Hallå, men i morse sa jag ''Vafan vill ni?'' för jag blev så förbannad..
Vem ringde du senast? - Mira och Marina -.-'
Antal timmar sömn inatt? - 8 kke?
Sov du ensam? - jao



SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jag. 
Fick dig att gråta: Vanja<3
Du gick på bio med: Alva
Skällde på dig: Mamma
Skickade ett e-mail till dig: Bloglovin'



HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - haha nä



SAKER

Vad är du mest rädd för? - Våldtäcks män ,
Vart vill du gifta dig? - Utomhus i Los Angeles, Bahamas , eller ngt gullit ställe
Vad hatar du verkligen? - pyttipanna
Har du ett jobb? - jag går i skola
Gillar du att ha folk omkring dig? - Så länge de inte glor.
Är du ett hälsofreak? - HAHAHA NEJ...



STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? har bara varit kär i EN person och ja, jag har/hade ingen chans på honom. (nä, de e inte Chris Brown ;))
Är du ensam nu? - jag är alltid ensam xD
Några piercings/tatueringar? - jao ,
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - miley cyrus .
Vill du gifta dig? - jao
Vill du ha barn? - såklart!



FAVORIT
Rum i huset? - haha badrummet typ..
Typ av musik? - allt.
Månad? - sommaren, fast inte JUNI


DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Jao
Köpt någonting? - nä
Varit sjuk? - nä..
Sagt "jag älskar dig"? - ja
Träffat nån ny person? - nä
Saknat någon? - Ja
Kramat någon? - ja
Kysst någon? -  nä
Haft sex? - Nä


SENASTE
Låt du hörde: He could be the one - Hannah Montana:]]]]
Film du såg: The blind side
Drink du köpte: Cola
Mat du åt: soppa
Gången du åt en 7-Eleven korv: vet ej
Människa du slog: amadeus
Längsta bussresa? vennee...   















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0