proud to be a britney fan

Nu SER jag verkligen att JAG ska SKRIVA! Haha mitt liv blir tråkigt annars. Först och främst ska jag inte alls bry mig om min statistik och vilka som läser eller varför dom gör det. Utan jag gör det för att jag vill SJÄLV kunna läsa vad JAG skrivit. Även om ni tycker det är tråkigt. Det blir liksom som en dagbok av något slag!  Själv har jag inte tänkt så mycket på statistiken innan men jag tyckte det var tråkigt.

MY DIARY TYP  

 
Bilden är tagen av mig



Jag ska i alla fall skaffa fram en ny design efter jul/ny år som kommer bli lite mer... jag .
Nu har jag hittat ett ställe de gör riktigt fina designer!
Är du sugen på en? Gå in på www.portfoliostyle.blogg.se så får du mer infortmation :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0