Dag 05 – Något som betyder mycket för mig

Dag 05 – Något som betyder mycket för mig



Demi Lovato!
Jag känner inte tjejen över huvud taget. Hon vet inte ens att jag existerar men hon betyder mer än halva världen för mig. När jag är ledsen kollar jag alltid på den här: http://www.youtube.com/watch?v=VlQGZLktylk 
Jag börjar alltid gråta, men det är skönt.. för det är Demi som får mig gråta.
Hon liksom alltid finns där, även om jag nu inte känner henne. Hon är ju en helt vanlig människa.
En helt vanlig människa som också kan må dåligt och göra dåliga saker av det. Jag kunde heller inte
fatta att det liksom var hon som mådde dåligt. Hon, tjejen som alltid hade stort leende i ansiktet.
Alla förtjänar ett bra liv. Även jag och du!  Som jag har sagt väldigt många gånger; Jag skulle göra vad som helst så att hon visste att hon betyder så mycket för mig som hon gör, och att hon verkligen gett mig ett nytt liv..
I love her!


Britney BITCH Spears.
Haha... utan Britney skulle jag nog aldrig börjat börja drömma om att bli artist. Kanske, eftersom att jag verkligen gillar att sjunga. Men det finns många som gillar att sjunga, men som absolut inte drömmer om att bli berömd.
Det flesta är väl medveten om att det är min största dröm. Men jag liksom såg Britney och jag ville göra precis vad hon göra. Ni kallar britney för ''slut'' och massor av såna saker. Vad ni inte vet är att Britney förändrar flickors liv. Vem vet, kanske killars med? Ni säger att hon klär sig som en hora . Bullshit! Det hon gör för tjejer är att göra dem starkare! Vad Britney gör med sina kläder är vad människior inte förstår.. 1.  hon är vuxen, men också  en söt kvinna som har varit med om mycket och så hon visar att hennes kläder kan göra ett uttalande.
2.Hon är en preformer. Britney förändrade mitt liv! 

I love her!



 



Ps;
Detta är mina åsikter! NO HATERZ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0