; What's your story?

Jo, det är så att jag älskat Britney Spears sedan jag var sju.
Det är ganska stort eftersom jag älskat henne sedan dess.
Hon är min förebild och jag ska bli den nya Britney.

Demi Lovato gav mig ett helt nytt liv. Har också gillat henne sedan jag var liten.
Men bara gillat, nu ÄLSKAR jag henne. Hon är min allra största insperation.
För er som inte känner hennes histori, kolla upp det. Ni kommer dö!
Hon har hjälpt mig bara genom att säga ''Stay Strong!''

Jag har gjort ett eget manus till en film! :D Mera säger jag inte!



Kommentarer
Postat av: JossanLoveMiley

Jag har en egen blogg som heter



http://JosefiinMagnusson.blogg.se



Men på facebook!

Jag heter Josefin Magnusson

2011-10-02 @ 16:16:59
URL: http://mileyrayycyrus.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hej! Vill du ha en proffsig/unik egen design ? Då mailar du [email protected] och berättar hur den ska se ut ;)

2011-10-02 @ 16:37:00
Postat av: Anonym

HAHAHAHA

2011-10-02 @ 16:43:01
Postat av: .-

hennes nya album äe as bra! o hennes story får en att gråta:( o hon gav mig ett nytt liv me<3

2011-10-10 @ 16:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0